Кога последната Руско -Турска војна се заврши со победа на Русија во 1877-78 г., се склучи прелиминарниот Санстефански мировен договор. Како алчни победители Русите диктираа свои услови над победениот според логиката на “најсправедливиот“ закон – закон на посилниот.
Интересно е дека во сите планови за поделба на Отоманската империја од страна на Русија, а пред Сан Стефано, кои им ги предлага на др. Големи сили, ВО НИТУ ЕДЕН МАКЕДОНИЈА НЕ Е СТАВАНА КАКО ДЕЛ ОД ЕВЕНТУАЛНА БУГАРИЈА!
Рускиот интерес за Македонија може да се подели на три периоди:
Во однос македонскиот народ, Амфитеатров е првично со бугарофилска логика добиена од дотогашните пишувања на други автори.
Александар Валентинович Амфитеатров роден во Калуга 1862 год., умира во емигранство - Левант Италија 1938 год.
Неделникот “Весник и библиотека за самообразование” издавачка куќа (компанија) “Брокхауз - Ефрон”.
Впечатоците на Ритих при патувањето низ Солун.
Веднаш по ова посета на српското училиште, Ритих продолжува со бугарската црква и пропаганда:
Српските пропагандисти кога се фаќале за српски “факти”, нив го наоѓале во натписите на фреските и црковните книги , т.е старословенскиот си го читаат за – српски. За сето ова Ритих вели:
Ритих води еден интерес разговор со “бугарскиот “ свештеник, всушност месен селанец - земјоделец на околу 35 – годишна возраст
На подрачјето на “Алшар” виреат и два вида темјанушки – “виола-алшарика” и “тимус-алшарика”
Даките (лат. “Daci”) – народ сроден со Траките, во стариот век населен во долниот Дунав, особено северно од реката, со нејасни и непостојани граници.
Кога се создавала теоријата за “Словените”, покрај другите проблеми кои се нашле пред создавачите на ова теорија, како територијата каде наводно живееле (Карпатите останаа голи претпоставки и хипотези!), се најде и проблемот кои тогашни народи да се вметнат во Словени!
“Бранденбург” единиците се основани на 01.XI.1939 год. како посебен технички батаљон (“Baulehrbataillon zur besonderen Verwendung 800”) во состав на германската разузнавачка служба (“Abwehr”) со задачи да изведува диверзии и саботажи.
На преминот од XI кон XII век точно се разграничувало као два засебни света поимот за граница на Христијанството од растечкиот ислам.